Space Shutter
my twin , my bestie , my everthing :)
Sunday 7 August 2011 ✿ 12:42 ✿ 0 Shutter Comments
my twin , my bestie , my everything :)

die kembar aku , kawan rapat aku , die segale tok aku :)

-yang nie style kiteorg buat mulot :) aww aww tak comel ? kesahh pulak aku nyahh (!)
-yang nie style buat muke comel :) aww (!)
-yang nie kteorg bertudung :)
-yang nie peace (!) macam tak tahu pulak :) hee sakai ? kau susah kee ? bia lah jnji bole hidup :)

iloveyou nurul azila zaidi :_:

Older PostNewer Post
Me You Home
DashboardFollow

Little Disclaimer;


Hello call me Aeryn and Im 17 y/o , Dont Copypig Kay :* Hihi Dont Forget My Blog kay :') I Hit You back :* Muahh Iloveyou
Underline Strike Bold Italic

Lets Mengumpat;

Put your own Cbox. Recommended 200x65.

Credditostata;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt